ANAT, OPTBR şi ANTREC au semnat un protocol anticriză


2010 a debutat cu motto-ul „Anul ofertelor speciale”, cu ocazia Forumului Naţional de Turism “Vacanţă  în ţara mea” în cadrul căruia asociaţiile patronale din turism au lansat programe speciale comune şi au decis elaborarea în premieră a unei strategii de promovare a turismului intern.  Situaţia economică dificilă din ultima perioadă a scăzut puterea de cumpărare a românilor pentru vacanţe, ceea ce impune consolidarea mediului privat din turism pentru a crea strategii şi parteneriate eficiente.  
Pentru a veni în sprijinul celor care doresc să-şi petreacă vacanţa sau să efectueze un tratament chiar în aceste condiţii economice, deţinătorii de spaţii de cazare (hotelieri, pensiuni rurale, etc.) si agenţiile de turism au lansat o serie de oferte speciale.  
Dorind să promoveze aceste oferte şi să informeze cât mai bine clientela potenţială asupra posibilităţilor de vacanţă, trei asociaţii din turism - ANAT, ANTREC si OPTBR - au decis să sprijine membrii săi şi să semneze Protocoale de colaborare pentru promovarea destinaţiilor româneşti; se consolidează astfel parteneriatele între agenţiile de turism şi prestatorii de servicii din zona balneară şi turismul rural.  Printre programele înscrise în campania comună se numară ofertele speciale „Înscrieri Timpurii 2011”, „Vacanţă la ţară”, „Zile gratuite de vacanţă”, „O săptămănă de refacere în staţiunile balneare”, „Decada balneară”, „Hai la băi!”, „Vacanţe speciale de evenimente” adresate celor care alocă un buget minim pentru petrecerea unui concediu de refacere într-o staţiune balneară sau la o pensiune rurală.

Cornelia C.

Niciun comentariu: